Het digitale content bureau Onlyhumans breidt zich verder uit met de komst van Adriaan van Looy. Het bureau telt daarmee 56 humans. Adriaan van...
Famous wordt omgedoopt tot `FamousGrey`, naar de naam van de in Londen gevestigde groep die nu de Belgische entiteit verwerft....
15 maanden nadat ze McCann België overnamen, pakt reclamebureau Air opieuw uit met groot nieuws: Dieter De Ridder (ex-Michael is Dead, ex-Duval...
"You may all go to hell, but I’ll go to Texas” were Davy Crocketts famous last words before the battle of Alamo. And just like this...
Vent-Exlusive neemt Snapstore.be en .nl over, de online activiteiten van de Famous Clothes-groep. Deze operatie moet de leidende positie bevestigen...
Ja, de geruchten zijn waar. Begin maart 2015 ruilt Katrien Bottez de Antwerpse kantoren van Duval Guillaume in voor het Wivina-klooster te...
Famous Clothes heeft bescherming tegen zijn schuldeisers aangevraagd en heeft de boeken neergelegd van zijn Nederlandse online entiteit. Een zware...
Peter Guber, famous movie producer, bought and managed several US sport major leagues teams. He explained during a sharp and powerful speech...
Het merk Snapstore/Famous Clothes (Caméléon), dat ongeveer 80% van zijn marketingbudget besteedt aan het merendeel van de online...
In zijn zoektocht naar talent met ambitie heeft Delta Lloyd Life, samen met zijn agentschap Famous, de `CEO Rodeo` gelanceerd aan het Brussels...
Securitas heeft een sensibiliseringscampagne gelanceerd om de internauten te waarschuwen tegen onvoorzichtig gebruik van de sociale media tijdens de...
Electrabel is er terug met een nieuwe imagocampagne voor het eindejaar. En het zijn de agentschappen Famous en Emakina die geselecteerd werden om de...
Voor de Dag van het Brood heeft het agentschap FAMOUS de campagne "Wie smeert die geeft" bedacht voor VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en...
Voor de Internationale Dag van de Ouderen hebben Delta Lloyd Life en het agentschap Famous het project "Zilverstages" gelanceerd....
Missing Children Europe (MCE) heeft, samen met Child Focus, het project NotFound gelanceerd, een initiatief waarmee men de niet gevonden pagina`s op...
Nicolas De Bauw verlaat Famous om het TBWA team te versterken, als commercieel verantwoordelijke voor verschillende grote klanten. Hij zal onder...
Famous heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor de site Hebbes.be, die op zoek is naar nieuwe stemmen voor zijn spots op de radio....
Famous heeft een nieuwe sensibiliseringscampagne ontwikkeld voor GAIA. Het doel is dubbel: enerzijds het publiek informeren over het feit dat er elk...
FAMOUS heeft een grote actie gelanceerd voor Eristoff. Dit vodkamerk heeft namelijk de laatste tickets in handen voor het Antwerpse festival...
FAMOUS heeft voor De Lijn een nieuwe campagne uitgebracht ter promotie van Mijnlijn.be. Deze site, die 17 online diensten groepeert, moet de tram- en...
Online
Digimedia
Discover all editions