Home/E-commerce/Snapstore test de m-commerce met zwier uit! Snapstore test de m-commerce met zwier uit! Het merk Snapstore/Famous Clothes (Caméléon), dat ongeveer 80% van zijn marketingbudget besteedt aan het merendeel van de online kanalen, brengt nu een mobiele versie uit van zijn e-commerce platform. Met uitstekende resultaten! 2013-03-27Comment Snapstore heeft onlangs zijn eerste app gelanceerd voor iPhone en iPod Touch, waarmee men vanop de smartphones van Apple toegang heeft tot de verschillende privéverkopen. En het minste wat men kan zeggen is dat deze fantastische "loyalty tool" amper 3 weken na zijn lancering een enorm succes kent. Volgens Alexandre Centner, marketingverantwoordelijke van het online bedrijf, "werd de app 18.000 keer gedownload, waarmee het in de top 3 van de iPhone apps kwam op de App Store in België. Bovendien hebben duizenden mensen de app gedownload vooraleer zij zelfs lid waren van Snapstore"! Het is wellicht nog te vroeg om het potentieel van dit mobiele verkoopplatform juist te kunnen beoordelen, maar onze specialist geeft toch aan dat de mobiele e-Shop al bijna duizend verkopen geregistreerd heeft via de app. Resultaten die heel bemoedigend zijn! Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address