Home/Online media/Eindejaarscampagne van Electrabel Eindejaarscampagne van Electrabel Electrabel is er terug met een nieuwe imagocampagne voor het eindejaar. En het zijn de agentschappen Famous en Emakina die geselecteerd werden om de campagne te realiseren. 2012-12-18Comment En dus heeft Famous een spot ontworpen die de belofte van Electrabel nieuw leven moet inblazen: "Het is jouw energie": een reuzengroot LED scherm dat interageert met voorbijgangers. De interacties met de LED billboard en de animaties werden live gedraaid, zonder enige overlapping of post-productie effect.De interactieve LED billboard die in de spot voorgesteld werd, zal trouwens in reële versie gebruikt worden op de luchthaven van Zaventem (gedurende twee jaar). De bedoeling daarbij is dat de gebruikers ermee kunnen interageren.Emakina van zijn kant heeft een e-card gemaakt op basis van de globale campagne. Met die kaart kan de bezoeker van de Electrabel site zijn beste wensen aan familie en vrienden zenden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address