Joeri Van Den Broeck en Dieter De Ridder de nieuwe CD’s van Air

15 maanden nadat ze McCann België overnamen, pakt reclamebureau Air opieuw uit met groot nieuws: Dieter De Ridder (ex-Michael is Dead, ex-Duval Guillaume) en Joeri Van Den Broeck (ex-Michael is Dead, ex-Famous) gaan er samen aan de slag als Creatief Directeurs. Daarmee haalt het onafhankelijke agentschap twee van ’s lands meest bekroonde creatieven in huis.

post-image-3

en belangrijke ‘game change’ voor Air. Joeri en Dieter behoren tot de absolute creatieve wereldtop, ter illustratie: samen wonnen ze meer dan 20 leeuwen in Cannes, waaronder de enige Belgische Titanium ooit, en talrijke andere gold, silver en bronze awards op o.a. Eurobest, Clio, D&AD en One show. En onlangs, bij de verkiezing van de Belgische ‘Campagnes van de Eeuw’, waren 2 van de 3 winnende campagnes van hun hand (Push to add Drama voor Dieter, Black Boy voor Joeri).

 

Eric Hollander, Executive Creative Director: “Ik ben bijzonder trots dat ze voor Air gekozen hebben. Alle twee behoren ze tot de vaakst bekroonde creatieven en ze hebben ervaring als televisiemakers. Dieter werkte bij de Filistijnen en Joeri bij Woestijnvis. Bovendien zijn het zeer strategische creatieven, mensen met een visie. Ik was niet de enige die daar vuurwerk in zag. Voor Air was de tijd ook rijp om zowel op creatief vlak als wat betreft de geïntegreerde aanpak een versnelling hoger te schakelen. En daarom heb ik hen gebeld.”

 

Back to top button
Close
Close