Efluenz in de startblokken!

Voor Efluenz, een creatief bureau voor influencer marketing, gaat de tijd net zo snel als de dingen veranderen. Inderdaad, terwijl het jaar pas 3 maanden geleden is begonnen, heeft het bureau al 66 campagnes getekend in 2023.

post-image-3

Efluenz heeft langdurige klantenrelaties kunnen opbouwen door vertrouwen met hen te ontwikkelen. Maar het heeft ook zijn klantenbestand uitgebreid door samen te werken met nieuwe partners, waardoor een evenwicht is ontstaan met een gelijke verdeling tussen trouwe klanten en nieuwe leden in België en 68% nieuwe klanten tegenover 32% terugkerende klanten in Frankrijk.

In de afgelopen 3 maanden heeft Efluenz innovatieve campagnes ontwikkeld voor zijn terugkerende klanten. Deze omvatten Decoflair, Stad Antwerpen, Scarlet, Proximus, Kiabi en Kaliptus. Naast de trouwe klanten heeft het creatieve bureau ook campagnes opgezet met nieuwe partners uit verschillende sectoren zoals Tempora, Qatar Airways, HP, Armada, Adagio, Spadel, Ici Paris XL, Bruxelles Environnement,....

Efluenz is altijd op zoek naar creativiteit en innovatie om zijn klanten campagnes op maat aan te bieden, en dit is wat het elk jaar meer en meer laat groeien. Het agentschap breidt zijn horizon verder uit en werkt samen met klanten in heel Europa, zoals Dice Dreams, voor Duitsland. Maar het agentschap wil niet stoppen op zijn weg en wil zich positioneren als een bevestigd agentschap op het Franse grondgebied.

Bovendien maakt Efluenz zich op om dit jaar zijn 5e verjaardag te vieren en kijkt ernaar uit om zijn groei in de toekomst voort te zetten en te ontdekken wat de toekomst brengt.

Back to top button
Close
Close