Ogilvy&Social.Lab ‘taste the feeling’ voor Coca-Cola!

Na een social media pitch tussen 3 bureaus, haalt Ogilvy&Social.Lab de Belgische budgetten binnen voor de merken Coca-Cola en Fanta. Het contract omvat naast een strategische aanbeveling over een multi-platform aanpak en de content creatie voor social media, ook voor amplification.

post-image-3

De samenwerking tussen Coca-Cola en Ogilvy&Social.Lab heeft meteen een vliegende start genomen met een ambitieuze Kerstcampagne. Die gaat van start met een samenwerking met Uber: je kan via de Uber-app de legendarische Coke kersttruck een persoonlijke boodschap laten leveren aan wie je maar wil. Ook in het bredere vervolg van deze campagne zal de Kersttruck alomtegenwoordig zijn op social media. Hiervoor maakt het bureau gebruik van haar zelfontwikkelde methodologie van sequential story-telling waarbij content gelanceerd op één social network (bv. Facebook), versterkt wordt op andere netwerken, zoals Instagram en Snapchat, voor een maximale reach. Verder tijdens de eindejaarsfeesten volgen de volgende hoofdstukken van dit verhaal. 

Back to top button
Close
Close