BMW Belux en The Marcom Engine onthullen de nieuwe BMW 4 reeks en BMW M4

BMW Belux presenteert, in samenwerking met zijn agentschap The Marcom Engine (de strategische samenwerking tussen Serviceplan Group, Media.Monks & Berylls), met trots de lancering van twee iconische campagnes voor de jongste telgen van de BMW Familie: de BMW 4 Reeks en de BMW M4.

post-image-3

Symbool voor de samensmelting van innovatie en traditie, herdefiniëren deze nieuwe modellen met hun baanbrekende eigenschappen uitmuntendheid in de automobielsector. De line-up omvat:

  • De BMW 4 Reeks Cabrio
  • De BMW 4 Reeks Coupé
  • De BMW M4 Coupé
  • De BMW M4 Cabrio

De geïntegreerde communicatiestrategie omvat een mix van offline en online touchpoints, om in het hele land de aandacht van het publiek te trekken.

Voor de BMW 4 Reeks bevat de nationale communicatie Paid Media zoals video, display en native, webcommunicatie en e-mailings. De dealercommunicatie bestond uit baches, beachflags, POS digital, autostickers, grizzly, showroom-visuals en offline en online assets (advertentie-templates, Outlook-handtekeningen, SEA, sociale media…).

In de communicatiestrategie voor de BMW M4 zette The Marcom Engine een mix in van content in betaalde kanalen, waaronder sociale media, video en display, in combinatie met strategische webadvertenties en e-mails. Op dealerniveau zorgden op maat gemaakte POS materialen en digitale middelen ervoor dat de dealers de BMW M4 modellen optimaal konden presenteren en promoten.

Back to top button
Close
Close