Home/Campaigns/Kris Hoet (Duval Guillaume) aan het hoofd van de Online Campaigns Jury Kris Hoet (Duval Guillaume) aan het hoofd van de Online Campaigns Jury Creativiteit, strategie, het gebruik van de digitale media en de resultaten : dat zijn de criteria waarop de Online Campaigns Jury van de IAB MIXX Awards de inzendingen zal beoordelen. De Jury onder leiding van Kris Hoet (Duval Guillaume) selecteert de knapste digitale campagnes in B2C, B2B en Non-Profit. 2014-09-05Comment De Online Campaigns Jury bestaat uit de volgende experten: • Voorzitter: Kris Hoet, Head of digital / change architect, Duval Guillaume • Charlotte van Coevorden, Sales Manager, Mediahuis • Elly Cools, Digital Communication Strategis, Colruyt Group • Olivier Lemaire, Managing Director, Mediabrands Audience Platform • Matthieu Vercruysse, Deputy Managing Director, Isobar • Stijn Martens, General Manager, Plan.Net • Damien Lemaire, Editor in Chief, MM-Marcom World • Thomas Wouters, Account Director, TBWA Met het uitbreiden van het aantal categorieën, beoordelen vier aparte Jury’s de inzendingen van de IAB MIXX Awards 2014. Elke Jury krijgt één of meerdere categorieën toegewezen volgens zijn vakgebied en heeft de zware taak om het beste digitale werk er uit te halen. De `Online Campaigns`, `Developers`, `Social` en `Webdesign` Jury’s selecteren de knaptste digitale pareltjes van de Belgische markt. De voorzitters van de vier Jury’s kennen eveneens de `Special Jury Awards` toe, waaronder de ‘Innovation’ Award en de ‘Most Promising Agency of the Year’ Award. Dit jaar telt de stem van het publiek mee voor de verkiezing van het `Agency of the Year’ en de `Advertiser of the Year’. Twee nieuwe awards plaatsen uitzonderlijke personen in de schijnwerpers: de digital planners verkiezen de `Digital Sales Guy of the Year` en de digital sales verkiezen de `Digital Planner of the Year`. De IAB MIXX Awards website (www.iabmixxawards.be) is open en wacht op uw beste digitaal vakmanschap. De deadline voor het indienen van de cases is 23 september. De onvergetelijke uitreiking heeft plaats op 16 oktober in aanwezigheid van zo’n 500 marketing en media profesionnals, net na de Digital First beurs in Tour&Taxis te Brussel. De IAB MIXX Awards zijn een organisatie van IAB Belgium en Best of Publishing. OVERZICHT VAN DE NIEUWE IAB MIXX AWARDS Dit zijn de categorieën van de IAB MIXX Awards 2014 waar telkens een Bronze, Silver en Gold Award uitgereikt kan worden: · Best Online B2C campaign · Best Online B2B campaign · Best Online Non-Profit campaign · Best Display Creation · Best Game in Campaign · Best social media campaign · Best social media brand · Best in Mobile · Best Optimised Website · Best Webdesign · Best Content Marketing · Best Multi-Screen Experience De Voorzitters van de Jury reiken de Special Jury Awards uit: · Innovation Award · Most Promising Agency of the Year · Agency of the Year · Advertiser of the Year De Personality Awards plaatsen twee personen in de schijnwerpers: · Digital Media Planner of the Year · Digital Sales Guy of the Year Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address