Kris Hoet (Duval Guillaume) aan het hoofd van de Online Campaigns Jury

Creativiteit, strategie, het gebruik van de digitale media en de resultaten : dat zijn de criteria waarop de Online Campaigns Jury van de IAB MIXX Awards de inzendingen zal beoordelen. De Jury onder leiding van Kris Hoet (Duval Guillaume) selecteert de knapste digitale campagnes in B2C, B2B en Non-Profit.

post-image-3
De Online Campaigns Jury bestaat uit de volgende experten:
Voorzitter: Kris Hoet, Head of digital / change architect, Duval Guillaume
Charlotte van Coevorden, Sales Manager, Mediahuis
Elly Cools, Digital Communication Strategis, Colruyt Group
Olivier Lemaire, Managing Director, Mediabrands Audience Platform
Matthieu Vercruysse, Deputy Managing Director, Isobar
Stijn Martens, General Manager, Plan.Net
Damien Lemaire, Editor in Chief, MM-Marcom World
Thomas Wouters, Account Director, TBWA
Met het uitbreiden van het aantal categorieën, beoordelen vier aparte Jury’s de inzendingen van de IAB MIXX Awards 2014. Elke Jury krijgt één of meerdere categorieën toegewezen volgens zijn vakgebied en heeft de zware taak om het beste digitale werk er uit te halen. 
De `Online Campaigns`, `Developers`, `Social` en `Webdesign` Jury’s selecteren de knaptste digitale pareltjes van de Belgische markt. De voorzitters van de vier Jury’s kennen eveneens de `Special Jury Awards` toe, waaronder de ‘Innovation’ Award en de ‘Most Promising Agency of the Year’ Award. Dit jaar telt de stem van het publiek mee voor de verkiezing van het `Agency of the Year’ en de `Advertiser of the Year’. Twee nieuwe awards plaatsen uitzonderlijke personen in de schijnwerpers: de digital planners verkiezen de `Digital Sales Guy of the Year` en de digital sales verkiezen de `Digital Planner of the Year`.
De IAB MIXX Awards website (www.iabmixxawards.be) is open en wacht op uw beste digitaal vakmanschap. De deadline voor het indienen van de cases is 23 september. De onvergetelijke uitreiking heeft plaats op 16 oktober in aanwezigheid van zo’n 500 marketing en media profesionnals, net na de Digital First beurs in Tour&Taxis te Brussel. 
De IAB MIXX Awards zijn een organisatie van IAB Belgium en Best of Publishing.
OVERZICHT VAN DE NIEUWE IAB MIXX AWARDS
Dit zijn de categorieën van de IAB MIXX Awards 2014 waar telkens een Bronze, Silver en Gold Award uitgereikt kan worden:
·      Best Online B2C campaign
·      Best Online B2B campaign
·      Best Online Non-Profit campaign
·      Best Display Creation
·      Best Game in Campaign
·      Best social media campaign
·      Best social media brand
·      Best in Mobile
·      Best Optimised Website
·      Best Webdesign
·      Best Content Marketing
·      Best Multi-Screen Experience
 
De Voorzitters van de Jury reiken de Special Jury Awards uit:
·      Innovation Award
·      Most Promising Agency of the Year 
·      Agency of the Year
·      Advertiser of the Year
 
De Personality Awards plaatsen twee personen in de schijnwerpers:
·      Digital Media Planner of the Year
·      Digital Sales Guy of the Year
Back to top button
Close
Close