About

Als specialist in het leveren van pakketten aan particulieren, draagt Mondial Relay bij aan de ontwikkeling van E-Commerce in België en Europa door het meest volledige gamma aan leveringsmogelijkheden voor te stellen. Dit zowel in afhaalpunten als bij de consument thuis voor pakketten van 0 tot en met 130 kg.
Dankzij ons indrukwekkend netwerk van 23.000 afhaalpunten doorheen Europa, waarvan 6.100 onder onze eigen naam, heeft Mondial Relay diensten ontwikkeld welke geheel aansluiten op de eisen van de retailers en de wensen van de steeds evoluerende consumenten.
Onze unieke know-how staat ons toe in te zamelen, te leveren, en de klanten te informeren dankzij een uiterst geoptimaliseerd track&trace systeem en dit vanaf de ophaling tot en met de levering bij de eindgebruiker.

Produkten en diensten
Innoverend en proactief, stellen wij een uniek dienstenpakket voor, geheel aangepast aan de drukke levenswijze van uw klanten.
·         In 2013 viert Mondial Relay de 20ste verjaardag van zijn afhaalpunten. Een gevraagde en gewaardeerde dienst kortbij de consument welke hem de mogelijkheid biedt zijn pakket op te halen in de winkel naar keuze. Ruime openingsuren, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid zijn slechts een paar van de meerwaarden die garant staan voor een gepersonaliseerde service.
·         Mondial Relay levert eveneens bij de klant thuis, met één of twee personen, door middel van een vooraf vastgelegde afspraak met een tijdsspeling van 2 uur.
·         Reverse:
Omdat Mondial Relay een volwaardig dienstenpakket aan wil bieden, beheren en optimaliseren wij tevens alle zendingen vertrekkend van de eindconsument, uw klant.

Pakketdienst:
Mondial Relay stelt zijn vakkennis ter beschikking van de consument en lanceert het eerste alternatief op postpakketten. Een dienst welke dezelfde garanties biedt voor de zekerheid en het opsporen van pakjes van het ene afhaalpunt naar het andere of naar een thuisadres. Deze nieuwe verzendwijze kan ook worden gebruikt bij het oprichten van een nieuwe e-shop gebaseerd op een E-Commerce platform en dit tot 20 zendingen per maand, rekening houdend met een individueel en manueel aanmakingsproces van de zending.

E-Business oplossing:  
Speciaal voor KMO’s heeft Mondial Relay een E-Business pakket ontwikkeld. Zonder minimaal vereiste verzendaantallen, biedt deze oplossing de startende e-handelaars de mogelijkheid  hun zendingen in één van onze 6.100 afhaalpunten te droppen voor verzending. Een geïntegreerde oplossing bij de 12 grootste E-Commerce platformen.
E-Commerce klanten:
Meer dan 2.500 e-stores vertouwen op ons, waarvan onder andere:  
Showroomprivé, Pimkie, Mister Auto, Decathlon, Kiabi, Alinéa, 3Suisses, Whirlpool, LDLC, L'Occitane, Groupon, Becquet, Blanche Porte, Tape à l'Oeil, Crown Bedding, RueduCommerce.

Klanten als referentie

Références E-Commerce Plus de 2500 e-commerçants nous font confiance parmi eux:Showroomprivé - Pimkie - Mister Auto - Decathlon - Kiabi - Alinéa - 3Suisses - Whirlpool - LDLC - L'Occitane - Groupon - Becquet - Blanche Porte - Tape à l'Oeil - Crown Bedding - RueduCommerce.
Back to top button
Close
Close