LEWIS PR is een internationaal PR-bureau, opgericht in 1995, met een sterke journalistieke achtergrond.
Wat maakt LEWIS anders? In het kort: cultuur, bereik en benadering. LEWIS combineert een sterke mediacultuur met een stevige dosis creativiteit, om zo journalisten en klanten te bieden waar zij om vragen. Dankzij een wereldwijd netwerk van volledige dochters garandeert LEWIS een consistente aanpak én diepgaande kennis van lokale markten. LEWIS levert meetbare resultaten tegen voorspelbare kosten.
Het is dit fundamentele verschil in onze cultuur dat ons anders maakt dan de concurrentie. Het is een cultuur die bestaat uit drie fundamentele beginselen die, eenmaal met elkaar vermengd, ons uniek maakt in de branche.
Ten eerste werden we opgericht door journalisten en ook vandaag de dag zijn veel voormalige journalisten werkzaam in onze organisatie. De media staan centraal in alles wat we doen, omdat we denken en handelen als journalisten.
Ten tweede zijn we internationaal. Sinds 1995 zijn we organisch gegroeid van één kantoor in Londen tot een volledig eigen wereldwijd netwerk. En we zijn ons steeds verder aan het uitbreiden, zowel in regionale aanwezigheid als in expertise in verschillende sectoren.
Ten derde zijn we volledig gericht op de ontwikkeling van innovatieve producten. We ontwikkelen en creëren onze eigen producten die voortdurend bestaande producten binnen de industrie uitdagen. Of het nu gaat om een iPhone app of een Twitter-tool, we doen het.
Bridgestone - eBay.be - Samsung - Google - IBM - Norton by Symantec - Nintendo - ... + many start-ups
Online
Digimedia
Discover all editions