Barnyard wordt Engaged

Barnyard, één van de servicebedrijven uit de Duval Union stal, kondigt aan dat het voortaan als Engaged door het leven gaat.

post-image-3

Het Antwerpse bureau dat in 2012 als Digital Production Agency van start ging, groeide de voorbije 2 jaar in sneltempo uit tot een Digital Brand Activation Agency.

“Door deze evolutie is de tijd rijp om vanuit onze eigen sterktes met een nieuw verhaal naar buiten te komen” vertelt Wim Segers, zaakvoerder en creatief directeur van Engaged.

Geen revolutie maar een evolutie met nog meer focus op social engagement, (digitale) brand activaties en merkbelevingen. Dit om merken op vernieuwende manieren onder de aandacht te brengen in een wereld waar de gemiddelde social ad niet meer dan 2 seconden aandacht krijgt.

“De voorbije jaren is het enorm gemakkelijk geworden om reach te kopen, misschien zelfs te gemakkelijk. Helaas hebben merken het daardoor ook alsmaar moeilijker om gezien en onthouden te worden. Vooral op social zien we dat de gemiddelde advertentie het met minder dan 2 seconden aandacht moet doen. Zonder een aangepast creative format zorgt dit voor schrijnende resultaten. We hebben ons daarom de voorbije jaren gespecialiseerd in thumb-stopping social ad creaties, engagement gedreven formats en innovatieve merkbelevingen voor onder meer 20th Century Fox & Warner Bros Belgium, Nokia Mobile en KBC. Deze expertise en ervaring willen we met Engaged nog verder uitdiepen en delen met meerdere merken.” zegt Wim Segers.

Iets wat ook de Nationale Lotterij niet ontging en Engaged (toen nog Barnyard) in het voorjaar inschakelde om, in samenwerking met Mortierbrigade, de social awareness campagne voor de Nieuwe Lotto uit te werken.

Het resultaat mocht er wezen: een social campagne die iedereen gezien heeft en een inzending voor de MIXX Awards die in oktober plaatsvinden. Daarnaast springt Engaged ook op de kar van de groeiende experience marketing trend waarbij het een verschil wil maken met vernieuwende integraties van social in offline merkbelevingen.

Het volledige Engaged verhaal en de succesverhalen voor onder meer KBC, 20th Century Fox en Nokia Mobile ontdekt u op www.engaged.be 

 

Back to top button
Close
Close