Proxistore wil Frankrijk veroveren

Het Brusselse bedrijf Proxistore, specialist in de geolocale "display" publiciteit, heeft zopas een kantoor geopend in Parijs ter ondersteuning van zijn expansie op de Franse markt, waar er een bijzonder grote vraag is naar "web-to-store" oplossingen die het verkeer naar de verkooppunten moeten aanzwengelen.

post-image-3

Gesterkt door het succes dat het kende sinds het in Frankrijk van start ging, heeft het Brusselse bedrijf, gespecialiseerd in geolocale "display" publiciteit, de opening aangekondigd van een nieuw kantoor in Parijs.

Ter herinnering, met de reclametechnologie die Proxistore ontwikkeld heeft kunnen plaatselijke adverteerders op een geolocale wijze hun boodschap brengen op een netwerk dat 40 informatieve sites met grote naam omvat waaronder Le Monde, Télérama, Libération, de titels van Groupe Express-Expansion, van Groupe Marie-Claire, 20 Minutes en TéléLoisirs.

Volgens Proxistore heeft dit "web-to-store" communicatiesysteem al meteen vanaf het eerste jaar dat het in Frankrijk op de markt was, alle grote sectoren van de verkoop op plaatselijke schaal (automobiel, distributie, woning, enz.) kunnen verleiden.

De opening van het kantoor in Parijs gaat gepaard met de komst van Michel Lallement als Country Manager en van Pierre Garonnaire als Manager van de Agentschappen en de Grote Accounts in Frankrijk.

Back to top button
Close
Close