Improve Digital lanceert zijn mobiele in-app oplossing

Improve Digital, leverancier van real time adverteertechnologie, blijft zwaar investeren in het mobiele en lanceert nu zijn adverteeroplossing op mobiele applicaties, Mobile In-App.

post-image-3

Mobile In-App is geïntegreerd in het 360 Real-Time Trading Platform van Improve Digital en biedt de uitgevers een systeem om hun hele inventaris voor smartphone en tablet te optimaliseren, zowel wanneer de gebruiker navigeert op een app als wanneer hij surft op het mobiele internet.

 

Door gebruik te maken van Mobile In-App kunnen de uitgevers hun directe mobiele campagnes beheren (CPM, CPC, CPA), en trachten de groei aan te zwengelen van inkomsten uit rechtstreekse campagnes, RTB, reclamenetwerken, ad exchanges, trading desks, en alle andere kopers van media.

 

Via 360 Private Dealing Room kunnen de uitgevers bevoorrechte kopers ook  rechtstreekse toegang toestaan tot hun mobiele inventaris - en tot hun klassieke display inventaris.

 

"Bij Sanoma hebben wij een publiek in volle groei op het mobiele toestel. De mogelijkheid om een strategie te hebben voor multi-screen inkomsten voor onze reclameruimten is dus van zeer groot belang", legt Martijn Eindhoven uit, Manager Yield and Advertising bij Sanoma. "De Mobile In-App oplossing van Improve Digital zal ons bijvoorbeeld in staat stellen om via een en hetzelfde platform onze geprogrammeerde inventaris op alle kanalen te beheren en een controle te hebben over onze verkopen".

Back to top button
Close
Close