Home/Regies/IP gaat samenwerken met Audience Square en lanceert IPadex, zijn programmatic buying platform IP gaat samenwerken met Audience Square en lanceert IPadex, zijn programmatic buying platform IP wil hiermee een belangrijke plaats veroveren op de programmatic markt, door zich te onderscheiden met de kwaliteit van zijn inventaris en dienstverlening, terwijl het bedrijf ook het beheer van zijn publiciteitsinventaris optimaliseert. 2014-12-04Comment "Met dit partnerschap wordt IP een belangrijke speler in het programmatic buying in België, door premium sites aan te bieden. Formules met packages zijn ook uitgewerkt, waarbij een kwalitatieve inventaris gekoppeld wordt aan een robuuste technologie. Het aspect van de expertise en het advies dat IP kenmerkt is meer dan ooit van belang", aldus Denis Masquelier, Algemeen Directeur bij IP. Merouane Saadi, voorheen bij Cadreon, zal het team van IP New Media versterken als Digital Trading Manager. Hierbij dient vermeld dat Audience Square de hele technologische infrastructuur voor zijn rekening neemt. Het is een rechtstreekse manier voor de programmatic regie uit Parijs om de Belgische markt te veroveren. IP Belgium van zijn kant kan zich met deze samenwerking ontplooien op de programmatic markt, terwijl het tegelijk het beheer van zijn publiciteitsinventaris optimaliseert. Wat men een win-win noemt. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address