Yento! op zoek naar 5 adverteerders om haar nieuwe platform te testen

Minder dan een jaar na zijn lancering zoekt de Belgische start-up Yento! (lid van de groep databeheerders Bisnode) invulling voor zijn platform, dat waarborgt dat enerzijds de gebruikers de meest relevante boodschappen ontvangen, en anderzijds de adverteerders de beste resultaten behalen.

post-image-3

Met een simpele click zouden de adverteerders voortaan de gebruikers met een bepaalde interesse (voor sport, voeding, gezondheid, enz.) kunnen selecteren. Deze tracking zal zorgen voor een grotere relevantie van de reclame voor de gebruikers en een betere doelgerichtheid voor de adverteerders.

Vermits de internauten steeds vaker vanop een mobiel toestel toegang hebben tot hun mail, werden de boodschappen van Yento! geoptimaliseerd voor smartphones door het "verlies" van mails te beperken die niet op mobiele toestellen gelezen kunnen worden. Een andere nieuwigheid: buiten het mailadres kan de adverteerder via Yento! ook postadressen kiezen, om campagnes te voeren waarin beide benaderingen gecombineerd worden.

In samenwerking met de uitgevers biedt Yento! bovendien packs aan die de impact van de klassieke reclameruimte (banners, advertenties, ...) moeten uitbreiden met de mogelijkheden van direct marketing.

Het herwerkte platform van Yento! beroemt zich erop het profiel van de respondenten in real time weer te geven, zodat de adverteerder meteen de reactie van zijn doelgroep kan opvolgen. Deze informatie kan hij dan gebruiken voor een live A/B testing en een communicatie gebaseerd op scenario`s die zowel de boodschap als de doelgroep optimaliseren. Yento! zoekt voor dit jaar nog 5 adverteerders die deze nieuwe mogelijkheden van het platform willen testen. De deal is dat zij, in ruil voor de testresultaten, 25% bijkomende informatie zullen krijgen.

Back to top button
Close
Close