Clear Channel Belgium versterkt haar programmatisch DOOH-aanbod met de integratie van het SSP Place Exchange

Clear Channel lanceert een strategisch partnerschap met Place Exchange om de inzet van haar multi-SSP programmatic tool, Clear Channel LaunchPAD, verder te optimaliseren. Dit opent een waaier aan nieuwe mogelijkheden voor adverteerders om een steeds groter en gerichter publiek te bereiken met programmatic digitale out-of-home campagnes.

post-image-3

Clear Channel heeft opnieuw een belangrijke stap gezet in de ontwikkeling van haar programmatic digital out-of-home aanbod (pDOOH) met de integratie van het Place Exchange SSP. Deze strategische samenwerking, nu geïntegreerd in de Clear Channel LaunchPAD multi-SSP tool, heeft als doel Belgische en internationale adverteerders, maar ook omnichannelplatforms, geavanceerde programmatische mogelijkheden te bieden voor het plannen, activeren en meten van grootschalige gerichte reclamecampagnes.

Met meer dan 1.000 digitale schermen over het hele land, inclusief in stations en op straat, en toegang tot meer dan 12.000 schermen in Europa, biedt Clear Channel een toonaangevende DOOH-inventaris aan. De Clear Channel LaunchPAD multi-SSP tool, ontwikkeld door Clear Channel Europe, biedt adverteerders een vereenvoudigde, snelle en betrouwbare verbinding met deze inventaris, waardoor ze over een ongekende flexibiliteit beschikken om diverse doelgroepen te bereiken en tegelijkertijd hun rendement op reclame-investeringen te maximaliseren.

James Power, Commercial Director EMEA Place Exchange: “De voortdurende inzet van Clear Channel's LaunchPAD-platform in heel Europa stelt onze demand-partners in staat om impactvolle DOOH-campagnes te activeren naast andere programmatische kanalen in Europa's grootste markten en versterkt de aanwezigheid van programmatic OOH in de hele regio.”

Baudouin van de Berg, Sales Director Clear Channel Belgium, concludeert: “Deze samenwerking met Place Exchange betekent een nieuwe sprong voorwaarts in ons programmatic aanbod. Het stelt ons niet alleen in staat om onze DOOH-inventaris nog toegankelijker te maken, maar ook om adverteerders te voorzien van flexibele, hoogwaardige programmatische oplossingen die kunnen beantwoorden aan de huidige en toekomstige eisen van merken en bureaus.”

Back to top button
Close
Close