Un programme pour doper la rentabilité des investissements logiciels

Unit4 a dévoilé Success4U, un nouveau programme stratégique destiné à raccourcir les délais de rentabilisation des investissements en logiciels. Explications.

post-image-3
De specialist in performance management heeft zijn 'Success4U'-programma gelanceerd voor Unit4 ERPx, Unit4 FP&A en Unit4 Financials oplossingen. 
Het programma biedt klanten van het IT-bedrijf ondersteuning in elke fase van de ontwikkeling van hun investeringen in de Unit4-suite.

Het doel is om een 'Land, Adopt, Expand'-strategie te gebruiken om de time-to-value voor klanten te versnellen door 'Success Outcomes' te definiëren die de productiviteit verhogen, de kosten verlagen en de gebruikerservaring verbeteren.

"Success4U stelt onze klanten in staat om prioriteit te geven aan tastbare bedrijfsresultaten om de time-to-value van hun investering in de Unit4 Suite te versnellen", legt Jean de Villiers, Chief Customer Officer bij Unit4, uit. 
Voorheen "moesten klanten die hun ERP-oplossing wilden moderniseren en uitbreiden SaaS-abonnementskosten betalen bovenop de kosten van on-premise licenties. Dit betekende dat ze meer tijd nodig hadden om de vruchten ervan te plukken", vervolgt de expert. 

Het Success4U programma is er in twee vormen: 

-Success4U Essentials: een zelfbedieningsprogramma dat is opgenomen in het SaaS-abonnement van Unit4-klanten. Het stelt klanten in staat om hun eigen Cloud migratiepad te bepalen, op basis van een digitaal succesplan. Ze kunnen aangeven welke belangrijke stappen ze voltooid willen zien en hebben toegang tot het standaard ondersteuningsaanbod.

-Success4U Professional biedt klanten de mogelijkheid om een speciale Customer Success Manager toegewezen te krijgen. Klanten profiteren van een aanvullende serviceovereenkomst en toegang tot een breed scala aan informatie en trainingsmateriaal. Ze kunnen snel resultaten behalen door de meest relevante te selecteren en de services die in het abonnement zijn opgenomen, zoals ondersteuning, training en Community4U services. 
Om de voortgang te meten, gaat elk resultaat vergezeld van Key Performance Indicators (KPI's). Hierdoor kunnen klanten hun prestaties meten ten opzichte van de benchmark in de branche en mogelijkheden identificeren om hun bedrijfsresultaten te verbeteren.

"Customer Success Manager biedt een aantal voordelen waarmee we maximale waarde uit onze investering kunnen halen, zoals contact met het management in geval van escalatie en inzicht in de productstrategie en -planning," vat Mary Kent, hoofd IT-programma's bij Nuclear Restoration Services, samen.
 
Show More
Back to top button
Close
Close