Bestelling

1 Uw gegevens
2 Bevestiging

De Belgische digitale markt heeft zijn goede humeur teruggevonden na een moeilijk jaar met terroristische aanslagen, die een ongelijke impact hebben gehad op de economische activiteiten van de bedrijven. 2017 geeft een stevige terugkeer te zien van groei tegen een achtergrond van een wereldwijde gunstige economische conjunctuur. Ontdek de volledige analyse (35 pagina’s) van onze redactie.

Uw gegevens
Entrer vos coordonnées
TOTAAL BEDRAG Excl BTW
€ 390
390
Hebben de vorige editie gekocht : KPN, Daikin, Atos, ING, Brussels Airlines, Dr Oetker, Goodyear, ING, LBi, WPG, Pfizer, VRT, truvo, RTL, Brightfish, Open VLD, Sony Music, USG People, Test Achats, Toyota Belgium, SD Worx, Belgacom, Thomas Cook, VDAB, Emakina, Océ, Volvo, Isabel, Jetair, L'Oréal, Thomas Cook, Banque de la Poste, Audi, Delhaize, Ixina, RSC Anderlecht, Multipharma, Microsoft, Unilever, Walibi, Carrefour,Belfius Bank, BNP Paribas Fortis, Colruyt Group Services, Delaware Consulting, Dropsolid, Emakina, Evolution Marketing , Havas WW Brussels, Healthy-Brands , In The Pocket, Innomedio, Intracto, Just Agency, Kia Motors Belgium, Marbles, Mediahuis, My Way Network, Progress Software, PwC, Rossel, Takeda Belgium, Teads France, The Oval Office , Unizen, VAR, Wallimage Entreprises, Wijs, zanox...