CLICKTRUST wint vertrouwen van 6 nieuwe werknemers

Sinds Augustus kwamen niet minder dan 6 mensen aan boord bij CLICKTRUST, allen met reeds jaren ervaring. Het biddable media agency uit Brussel dat zowel klanten helpt met strategie en uitvoering, groeide de laatste maanden zeer hard. Na de Paid Search campagnes van D’Ieteren te hebben gewonnen in April, kwamen in de zomer en het najaar ook Unicef, Ice Watch, Air Belgium en de SEO kant van D’Ieteren bij de portefeuille van CLICKTRUST.

post-image-3

Fabian Van de Wiele, CEO CLICKTRUST:   “Deze sterke groei betekende dat we nood hadden aan mensen om ons team versterken en intern de zaken te stroomlijnen. Gelukkig hebben we een sterke instroom van CVs waar we zeer snel goede kandidaten uit konden halen. Het feit dat deze mensen met ervaring voor CLICKTRUST kiezen is betekenisvol en doorbreekt helemaal de idee dat er in agencies grotendeels juniors rondlopen. We zijn erg trots dat we het vertrouwen van mensen met talent en ervaring kunnen winnen”.

  • -    Nicolas Hannecart           (ex iProspect en Orange) – Client Strategy Director
  • -    Valentin Verger                (ex iProspect en Orange) – Teamleader
  • -    Alex Massart                      (ex Havas en PIAS)   - Digital Performance Analyst
  • -    Jean Baptiste Brasseur    (ex Auctelia) – Digital Performance Analyst
  • -    Nathalie Azzi                    (ex EFI)  - Digital Performance Analyst
  • -    Thomas De Wilde             (ex Authority)   - Digital Performance Analyst        

Met bovenstaande mensen aan boord bereidt CLICKTRUST, nu 18 mensen sterk, zich voor op het komende jaar.

Back to top button
Close
Close