Ken Van Couwenberghe versterkt Serviceplan Group Belux !

Serviceplan Group Belgium is verheugd om de komst van Ken Van Couwenberghe als Account Manager aan te kondigen. Mijn zijn ruime ervaring en klantgerichte focus zal hij het multidisciplinaire team versterken.

post-image-3
Voor hij bij Serviceplan aan de slag ging, bouwde Ken Van Couwenberghe meer dan tien jaar ervaring op in communicatie en marketing. Hij werkte samen met toonaangevende spelers zoals Roularta Media Group, Mediahuis en Proximus Media House. Zijn carrière heeft hem een diepgaand inzicht gegeven in de uitdagingen van 360°-communicatie, waarbij creativiteit, prestaties en zakelijke relevantie samenkomen. 

Met een klantgerichte aanpak en het bewezen vermogen om creatieve ideeën om te zetten in concrete en doeltreffende campagnes, brengt Ken waardevolle expertise mee naar het team. Hij sluit zich aan bij een geëngageerd en multidisciplinair team dat wordt gedreven door de ambitie om impactvolle en betekenisvolle ideeën te realiseren. 
 
Ken Van Couwenberghe: “Voor mij draait het allemaal om het combineren van creativiteit met een sterk aanvoelen van wat de klant écht nodig heeft. Ik hou van samenwerken, bruggen bouwen en nieuwe technologieën integreren om campagnes te creëren die impactvol en toekomstgericht zijn. Buiten het werk reis ik graag met mijn gezin om nieuwe culturen te ontdekken — het verruimt mijn blik en voedt mijn inspiratie. Sport en muziek spelen ook een belangrijke rol in mijn leven; ze helpen me om met beide voeten op de grond te blijven, geven me energie en stimuleren mijn creativiteit. Zoals Muhammad Ali het mooi zei: Don’t count the days, make the days count.” 
 
Het volledige team van Serviceplan Group Belux heet hem van harte welkom ! 
Back to top button
Close
Close