Influence marketing: essentieel in de marketingstrategie volgens Efluenz

In een voortdurend veranderend digitaal landschap onderscheidt België zich door zijn vermogen om innovatie te omarmen en economische groei te katalyseren via het digitale.

post-image-3

In de bruisende omgeving van de digitale agentschappen, waar innovatie en influence elkaar kruisen, onderscheidt Efluenz zich door zijn opmerkelijke aanwezigheid. Dit agentschap, dat op de 58e plaats staat in onze prestigieuze TOP 100, getuigt van een indrukwekkende klim, gedragen door een aanzienlijke groei van zijn omzet. Duik met ons onder in hun universum, waar het digitale gecombineerd wordt met de kunst van influencing.

Ontdek de volledige marktanalyse en verneem waardevolle inzichten met ons uitgebreide rapport. Duik in gedetailleerde analyses en praktische strategieën om uw voorsprong op de Belgische digitale markt te behouden. Verken exclusieve inhoud en interviews waarin ons panel van experts hun ervaringen en inzichten met u delen

Wij zetten onze reis doorheen de TOP 100 verder met Julien Latinis, Chief Operational Officer bij Efluenz.

Met zijn mooie evolutie op de markt deelt Julien met u zijn analyse van de digitale markt en de groeiende legitimatie van influence marketing in de communicatiestrategie van de merken:

  • Een sector in volle metamorfose
  • Invraagstelling van het verloningssysteem van agentschappen
  • Nieuw gedrag van de adverteerders
  • De uitdagingen die rendabiliteit bedreigen van social agentschappen
  • Een sector die professioneler wordt
  • Klantenbudgetten die steeds "duurzamer" worden
  • Veelbelovende projecten centraal bij marketingplannen
  • AI, een kostbare bondgenoot om de creativiteit van campagnes een boost te geven
  • Personalisering voor een maximale ROI


Klik hier om het interview met Julien te lezen.


Back to top button
Close
Close