Wat zijn volgens BBC de troeven van een digitaal B2B-agentschap?

Het TOP 100 rapport van de Belgische digitale agentschappen is eindelijk uit. Het brengt u een samenvatting van de grote trends op de Belgische digitale markt in 2023 en een voorspelling van de trends die in 2024 voor furore zorgen.

post-image-3

In een digitale wereld die voortdurend verandert is een online aanwezigheid cruciaal voor de bedrijven. In België, een dynamische en gediversifieerde markt, strijden vele agentschappen om innovatieve en effectieve oplossingen te bieden op digitaal gebied.

Vandaag richten wij de schijnwerpers op het agentschap BBC dat zijn positie in de TOP 20 behoudt, met een welverdiende 19e plaats. Onze gelukwensen voor hun groei in het jaar 2023.

Ontdek in ons volledig rapport de complete marktanalyse en verneem waardevolle informatie. Verdiep u in de gedetailleerde analyse en strategische praktijken om uw voorsprong op de Belgische digitale markt te behouden. Maak kennis met exclusieve content en interviews waarin ons panel experts hun ervaring en visie op de digitale markt met u delen.

Wij zetten onze reis doorheen de TOP 100 verder met David Weyns, Director Strategy & Operations bij BBC.

In zijn interview beschrijft David de troeven van een digitaal B2B agentschap:

  • De bekroning van creatieve AI
  • Een kogelvrije B2B positionering
  • Innovatieve projecten om problemen duurzaam op te lossen
  • Het digitale als nieuwe vector voor artistieke creatie
  • De agentschappen in het hart van de creativiteit?
  • Missie “durf”
  • International networking
  • B2B growth marketing
  • Dashboards om de performantie in real time op te volgen


Klik hier om het interview met David te lezen


Back to top button
Close
Close