Arpeggio versterkt zijn expertise met de komst van Boris Quisenaire als "Strategy & Digital Expert"

Arpeggio, het onafhankelijke Belgische reclamebureau, kondigt vandaag een belangrijke versterking van zijn team aan met de komst van Boris Quisenaire als "Strategy & Digital Expert". Deze benoeming markeert een cruciale stap in de groeistrategie van Arpeggio op het gebied van strategische dienstverlening en digitale marketing.

post-image-3

Boris Quisenaire komt over van E-Net Business naar Arpeggio en brengt uitgebreide ervaring mee op het gebied van marketing en digitale strategie, aangevuld met een scherp inzicht in het economische ecosysteem. Naast zijn professionele vaardigheden is Boris een liefhebber van muziek en wijn, wat een leuke verrijking is voor de cultuur binnen Arpeggio.

Maxime Paquet, Ben Deglinne en Martin Deliège, Managing Partners bij Arpeggio, benadrukken het belang van deze aanwerving: "We zijn verheugd om Boris welkom te heten in ons team. Zijn ervaring en strategische expertise zullen ons team versterken om innovatieve communicatie- en marketingoplossingen aan onze klanten te leveren."

In een verklaring deelt Boris Quisenaire zijn enthousiasme: "Het team van Arpeggio vervoegen is een opwindende kans. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de verdere groei van het bureau en nieuwe manieren te verkennen om strategie te integreren bij onze klanten. Ik sta te popelen om digitale projecten uit te werken die aan de behoeften van onze klanten voldoen, en de verwachtingen overtreffen."

Arpeggio legt de nadruk op strategie, cocreatie en het opzetten van impactvolle campagnes.

Back to top button
Close
Close