Improve Digital lanceert compleet nieuw platform: 360 Polaris

Improve Digital lanceert vandaag een nieuw platform: 360 Polaris. Het biedt een revolutionaire, full stack advertentietechnologie voor uitgevers op het gebied van video, web en mobiel. Met het nieuwe platform heeft Improve Digital een alles-in-een oplossing die de mogelijkheden van zowel een premium ad server als supply-side platform (SSP) integreert.

post-image-3

360 Polaris biedt een holistische aanpak voor het automatisch genereren van inkomsten. Het stelt uitgevers in staat om het maximale uit hun online inventory te halen. Het maakt niet uit in welke vorm of op welk apparaat, dit platform past zich real time aan aan hun eisen. 360 Polaris is gebouwd met transparantie in gedachten en ondersteunt elke denkbare verkoopstrategie. Het biedt alle tools die uitgevers nodig hebben om meer controle te krijgen, kosten te besparen en hun inkomsten te verhogen.

Uitdagingen aangaan met 360 Polaris
360 Polaris is de belangrijkste productlancering in de geschiedenis van Improve Digital. Het voldoet aan alle belangrijke principes van transparantie, inkomstenmaximalisatie en focus op de uitgevers. “We hebben de afgelopen jaren heel goed geluisterd naar wat de behoeftes zijn van grote mediabedrijven”, zegt Joelle Frijters, CEO van Improve Digital. “De grenzen tussen premium en non-premium-strategieën en tussen buy- en sell-side commitments vervagen steeds meer, waardoor er nieuwe uitdagingen ontstaan. Media-eigenaren worstelen met vraagstukken rond transparantie, reporting en controle. Met 360 Polaris hebben we een oplossing voor deze problemen, die vaak zijn ontstaan door gefragmenteerde en ondoorzichtige technologieën. Deze stap zal zeker de inkomsten van uitgevers omhoog stuwen.”

Compleet nieuw platform
“360 Polaris is een compleet nieuw platform, wat ons de mogelijkheid geeft om in te spelen op kansen van de toekomst”, zegt Janneke Niessen, CIO van Improve Digital. “De markt is enorm veranderd de afgelopen jaren, net als de behoeftes van onze klanten. Alles wat we de laatste 8 jaar met Improve Digital hebben geleerd, zit in dit nieuwe platform. Daarom zijn we er zeker van dat dit platform een enorme impact zal hebben. Niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst.”

 

Back to top button
Close
Close