Home/Buzz marketing/Edenred lanceert zich in de e-marketing met zijn #Edenredcar Edenred lanceert zich in de e-marketing met zijn #Edenredcar Edenred, het bedrijf dat de Ticket Restaurant®-bonnen uitbrengt, lancert een auto in de kleuren van Ticket Restaurant® op de Belgische wegen. Dat klinkt tot nu toe misschien niet echt nieuw, maar toch! 2013-10-24Comment Het doel van het spel? Drie zaterdagen lang, elke twee weken vanaf nu 26 oktober, zal de #EdenredCar rondrijden in de grootste steden van het land. Zodra u hem ziet, neemt u snel een foto en publiceert u uw kiekje op Twitter en/of Instagram met de hashtag #EdenredCar. Ieder weekend zullen er twee winnaars worden geloot die elk met een elektrische fiets naar huis gaan. Om deze zoektocht te vergemakkelijken, onthult Edenred op zijn site de weg die bij iedere etappe zal worden afgelegd. De pagina is ook toegankelijk via mobiel. Er zullen ook tips worden verstuurd via de Twitter-account van Edenred. “De maaltijdcheques Ticket Restaurants zijn een heel pak jonger geworden nu ze gedematerialiseerd zijn. We wilden dit benadrukken door ook anders dan gewoonlijk te communiceren!”, zegt Nevert Degirmenci, Community Manager bij Edenred. We geven u nog mee dat het bedrijf deze actie van a tot z binnenshuis heeft ontwikkeld. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address