VOICE en OMD vieren 60 jaar Efteling

Voor zijn 60e verjaardag heeft het Nederlandse pretpark Efteling beroep gedaan op twee agentschappen: VOICE en OMD. Het zal hun taak zijn om Efteling in België bekender te maken en dan vooral aan de Franstalige kant van het land, via de sociale netwerken.

post-image-3

OMD, dat belast is met de integratie van de Social Media strategie in de globale mediastrategie van Efteling, heeft een aanpak ontwikkeld die gebaseerd is op duurzaamheid en interactie, om de historische waarden van het Nederlandse bedrijf tot hun recht te laten komen.

VOICE van zijn kant heeft een strategie uitgebouwd om het imago van Efteling te ontwikkelen via de sociale netwerken, daarbij steunend op het universum van het park en zijn originele personages. Een blog werd ontwikkeld, speciaal voor België. Daarmee kan "het park op een aantrekkelijke manier in de schijnwerpers gezet worden door het fantastische universum van de sprookjes te benadrukken, bekende en minder bekende personages, de attracties, het patrimonium van het park". Er werd ook een campagne gelanceerd die zich naar de Belgische bloggers richt, waarbij zij uitgenodigd worden om het park te bezoeken en hun ervaring te delen met hun bezoekers, in functie van hun interesse.

Back to top button
Close
Close