Belgacom pitch: verdeling van het communicatiebudget tussen Boondoggle en BBDO

In juni dit jaar hebben Belgacom en Proximus verschillende agentschappen gekozen voor hun "Above the line", "CRM/1-to-1" en "Digital" communicatie bestemd voor de residentiële en KMO markt. Voor het "Above the line" gedeelte heeft Belgacom het budget verdeeld tussen Boondoggle en BBDO.

post-image-3

Zo heeft Belgacom de merkstrategie toevertrouwd aan Boondoggle. De creatieve strategie zullen Boondoggle en BBDO samen ontwikkelen.

De verschillende Above the Line projecten van Belgacom en Proximus worden als volgt verdeeld over de twee agentschappen: BBDO houdt zich bezig met de KMO-markt en zal campagnes ontwikkelen die op de huiskamer gestoeld zijn (gezinnen, senioren/50-plussers). Terwijl Boondoggle campagnes zal ontwikkelen die draaien rond het individu en de jongeren.

De eerste campagnes worden aangekondigd voor einde dit jaar.

Back to top button
Close
Close