Home/E-commerce/Mode en e-commerce: nieuwe dynamiek voor de site Balenciaga Mode en e-commerce: nieuwe dynamiek voor de site Balenciaga Er waait een nieuwe wind door de wereld van de mode en e-commerce. Er gaat geen week voorbij zonder dat een grote verdeler van prêt-à-porter kleding een nieuwe site lanceert voor een van zijn merken, of een aan de tijdgeest aangepaste visie geeft aan zijn webshop. Maar ook de grote couturiers volgen deze trend en starten met e-commerce of vernieuwen hun site. 2011-09-02Comment Zo heeft de luxecouturier Balenciaga, die deel uitmaakt van de luxepijler van de Franse groep PPR, een nieuwe site gelanceerd die ook een online winkel bevat met een uitgebreide keuze aan prêt-à-porter, leverbaar in Frankrijk, Engeland en Verenigde Staten. De "collecties" van de modeshows (afbeeldingen en video`s van de show) worden er voorgesteld, zowel de prêt-à-porter voor dames als accessoires voor heren en dames. In totaal staan er meer dan 3.000 foto`s online, naast een honderdtal video`s. De verkoopsite zal volgend jaar gelanceerd worden in andere Europese landen en in Japan. Balenciaga bezit momenteel 65 winkels wereldwijd (boetieks of shop-in-shops in grootwarenhuizen of hotels, telkens gewijd aan de collectie dames, heren, of accessoires). Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address