AchatVIP.com krijgt een nieuw gezicht en lanceert een Spaanse site

AchatVIP.com, dat 5 miljoen leden telt, onthult een nieuwe versie van haar site. Een evolutie waarvan de Spaanse internauten meteen gebruik kunnen maken, want ook de site AchatVIP.es werd gelanceerd.

post-image-3

Deze nieuwe site, die meer dan ooit het VIP karakter van de site onderlijnt, is dynamischer en aangenamer. Volgens de ontwerpers "is het de bedoeling om beter te informeren en elk merk beter te valoriseren". De site wil de aandacht van de bezoeker vooral trekken door de aangeboden producten voor te stellen in high-end afbeeldingen waarop men kan inzoomen en die gemaakt werden door bedreven fotografen.

Maar AchatVIP.com richtte zijn blik ook op Spanje, waar een plaatselijke versie gelanceerd werd. De portaalsite hoopt zo een plek te vinden bij de 9 miljoen kopers in het land. "Wij willen ons aanpassen aan de cultuur, en zo goed mogelijk beantwoorden aan de verwachtingen van de Spaanse bevolking, door ook hen te laten genieten van uitzonderlijke kortingen", legt Stéphane Guillemot uit, PDG van AchatVIP.com, dat hij in 2005 samen met Olivier Le Floch opgericht heeft.

Met een omzetcijfer van € 30 miljoen in 2010 organiseert de site AchatVIP.com meer dan 800 besloten verkopen van "grote merken" per jaar, bij een totaal van 500.000 pageviews per dag.

Back to top button
Close
Close