Nieuwe sites voor Eyeplay

Het interactieve agentschap Eyeplay heeft ons haar nieuwste realisaties gemeld. Het agentschap heeft met name gewerkt voor Oasis, Jetta en Gini.

post-image-3

Het agentschap heeft ook, in samenwerking met Samsung en het Comité Miss België, de site ontwikkeld voor de wedstrijd Miss België 2012. Op  http://www.kiesjemiss.be kan iedereen inloggen via Facebook Connect en dan stemmen voor de kandidaat van zijn keuze. Door voor uw favoriete kandidaat te stemmen, maakt u kans om een Samsung Galaxy Ace smartphone te winnen.

Voor Oasis heeft Eyeplay het game OasisDJ ontwikkeld op de site www.oasisfun.be/dj. Op die site moet u enkel een muziekfragment onthouden dat door de DJ gespeeld werd, en dat daarna naspelen. Wanneer u 10.000 punten behaald hebt, kan u stages winnen, koptelefoons, iTunes herlaadkaarten, ...

Voor de lancering van de nieuwe Jetta heeft het agentschap een webgame ontwikkeld. De bedoeling daarvan is dat men een maximum aan Jetta tickets te pakken krijgt; er is een week aan het stuur van een Jetta te winnen.

En tot slot heeft Eyeplay voor Gini een microsite ontwikkeld voor de actie "Undress me and win" . U moet de code losmaken die zich op uw flesje Gini bevindt, en die invullen op de site. Er zijn tal van geschenken te winnen (reis, cocktail workshop, ...). Het agentschap heeft ook een Facebook app ontwikkeld voor Gini. Die draait rond het thema van het merk voor het jaar 2011, "Kiss".

Back to top button
Close
Close