Sterke groei voor Pepper & Koffee

Sinds het begin van het jaar heeft het Naamse agentschap Pepper & Koffee tal van projecten gerealiseerd, en zo haar productieritme opgevoerd. Een overzicht van de laatste projecten van het agentschap.  

post-image-3

Zo heeft het agentschap de marketingsite van het homeopathisch geneesmiddel Cocculine geïntegreerd en op zijn cloud server gehost. Dit project werd samen met het communicatieagentschap Nikita Concept gerealiseerd.

Pepper & Koffee heeft zich ook bekommerd om de redesign van de marketingsite van het TrustedFamily product, het online brengen van de nieuwe site van British Junior Academy of Brussels en van een site gewijd aan de Blauwe steen van Bocq, voor de Steengroeven van Nutons. Het bedrijf Duclos heeft het agentschap eveneens gevraagd om een nieuwe site te ontwikkelen, om zo haar imago bij haar doelgroep te verbeteren.


Het agentschap heeft tevens gewerkt aan het bestuderen en de verbetering van de online strategie van Oxfam Wereldwinkels. En tot slot heeft het Nationaal Orkest van België beroep gedaan op Pepper & Koffee om haar aanwezigheid op Facebook te herorganiseren.

In de volgende maanden zal het agentschap de lay-out ontwikkelen (in samenwerking met Nikita concept) van de toekomstige site van Laboratoires Boiron voor België, de nieuwe sites van de technologiebedrijven CE+T Technics en CE+T Power. Pepper & Koffee zal zich tevens een webshop voor de brasserie Delsart ontwikkelen. En tot slot zal het agentschap de ontwikkeling op zich nemen van een site voor T-REGS, experts  in telecommunicatieregelgeving.

Back to top button
Close
Close