Consultancydiensten voor multichannel verkoop

Het bedrijf hybris heeft een dienst gecreëerd die B2B en B2C bedrijven wil helpen die hun producten via verschillende kanalen op de markt brengen, van fysieke winkels tot webshops.

post-image-3


hybris -dat ook een leverancier is van e-commerce software- lanceert een nieuwe dienst met de naam Multi-Channel Consulting (MCô).  De consultants van het bedrijf verzekeren dat zij de multichannel programma`s van de ketens, fabrikanten en verkopers maximaal kunnen valoriseren, terwijl ook een meetbare ROI gewaarborgd wordt.

Berend Bouwmeester, Manager Benelux van hybris, verzekert dat de commerciële waarde van een multichannel strategie groot kan zijn, maar dat het implementeren ervan niet altijd zo simpel is. Nochtans heeft de implementatie invloed op de hele organisatie van de winkels, de online sites en alles wat erbij hoort, maar ook op de mensen, het procedé en de technologie die men toepast. Vandaar ook het idee om multichannel specialisten in het leven te roepen. Die zullen om te beginnen het bedrijf helpen om een zicht te krijgen op wat deze multichannel benadering hen kan opleveren, om vervolgens een evaluatie op het terrein uit te voeren, te zorgen voor de implementatie en de opvolging. Een benadering waarvan hybris belooft dat die pragmatisch is in een nog jonge e-commerce industrie.

Back to top button
Close
Close