Proxyclick vliegt de wolken in

Proxyclick, dat goed gekend is bij Belgische bedrijven die geabonneerd zijn op "Facility Management" diensten (Virtual Canteen, Catering & Visitor Management, Parking), lanceert een nieuw "Cloud" platform om de 30.000 transacties elke maand in Europa beter te kunnen behandelen.

post-image-3

Proxyclick breidt zijn aanbod aan webdiensten uit door twee nieuwe modules te lanceren (Virtual Canteen, Catering Management, Visitor Management en Parking Management) om zo de bedrijven te helpen hun activa beter te inventariseren, de onderhoudstaken op te volgen, en zo het leven op kantoor te vereenvoudigen. Dit doel kon bewerkstelligd worden door een eerste platform te bouwen dat in de cloud gedeeld wordt. Daarmee kunnen de personeelsleden, de "facility management" teams, de immo beheerders en de onderaannemers online samenwerken.

Volgens het bedrijf biedt deze unieke oplossing een antwoord op de groeiende uitdagingen van bedrijven die een gedecentraliseerde structuur hebben en met een hele resem externe partijen werken. Proxyclick heeft bovendien ook Asset Management gelanceerd, om het technische onderhoud, gepland of niet gepland, te behandelen. Alle modules bieden een verwittiging per e-mail aan, die een snellere, meer kwalitatieve communicatie mogelijk maken alsook een gestandaardiseerde opvolging.

Het bedrijf, dat zich op de kruising bevindt van twee industrieën in volle verandering, FM en informatica, "heeft de ambitie om elk jaar het volume te blijven verdubbelen".

Back to top button
Close
Close