Vestiairedecopines.com werkt samen met Smallable.com om haar "kids" afdeling uit te bouwen

De Franse site voor de verkoop van trendy tweedehandskleding toont nu meer belangstelling voor kindermode, die tot heden slechts 7% van de verkoop vertegenwoordigde.

post-image-3

Om dit aanbod uit te bouwen is de site, met zijn 400.000 leden en 800.000 bezoeken per maand voor een gemiddeld winkelmandje van 400 euro, een alliantie aangegaan met de concept-store Smallable.com, gewijd aan kinderen van 0 tot 12 jaar. Via een link op beide sites kan men kinderkleding kopen op Smallable.com, en wanneer de kleren te klein geworden zijn kan men ze een tweede leven geven via Vestiairedecopines.com.
 
Smallable.com, met zijn 100.000 unieke bezoekers per maand, verbetert zo haar zichtbaarheid en verkeer, en Vestiairedecopines.com breidt haar "kids" aanbod uit, terwijl het ook nieuwe klanten aantrekt.
 
Vestiairedecopines.com, met een omzetcijfer van 3,3 miljoen, heeft grote ambities om internationaal te gaan, een strategie die in februari ingezet werd met de lancering van een filiaal over het Kanaal,  en het uitbreiden van haar aanbod voor mannen.

Back to top button
Close
Close