Think Digital: groot succes!

IAB Think Digital kon afgelopen donderdag op de aanwezigheid rekenen van meer dan 200 professionals uit de sector van de interactieve en digitale marketing. Het was “The Place to be” waar believers en early adopters de mogelijkheid hadden om hun mening en expertise uit te wisselen met internationale tenoren uit de digitale marketing.

De talrijke aanwezigen die vorige donderdag afspraak gaven in het communicatiehuis « The Egg », in hartje Brussel, houden ongetwijfeld een goed gevoel over aan hun bezoek. Het dient gezegd te worden dat de kwaliteit van de organisatie de sprekers uit de vier hoeken van de wereld (China, de Verenigde Staten, het V.K., Frankrijk, enz.) waardig was. Op die manier konden deze laatsten op een optimale manier hun ervaringen delen in een ongedwongen sfeer.

Van alle conferenties die op het programma stonden, waren er een aantal op zich al de verplaatsing waard. Naast het discours van onze senator Van Rompuy, kwam Olivier Blanchard (the Brandbuilder) helemaal vanuit South-Carolina (USA) afgezakt om de praktische kant toe te lichten van de marketing gebaseerd op de nieuwe social media. Hij kwam er ook de problematiek van de ROI van deze nieuwe marketingbranche aankaarten. Van zijn kant kwam Jef Vandecruys, Global Director Digital Connection bij AB Inbev New York, in het breed uitwijden over de manier waarop een merk zoals AB-Inbev in contact blijft met zijn consumenten, en dit dankzij de nieuwe digitale technieken. Eric Phu, Vice-President van Tribal DDB China, bood ons een kijk op hoe hij de digitale marketing ziet evolueren, en Kevin Slavin, co-oprichter & Chief Creative Officer bij Starling New York (en tevens co-oprichter van Area/Code Zynga New York) toonde aan hoe de digitale marketing stevig verankerd zit in de TV-ervaring.

Het volstaat te zeggen dat er in de wandelgangen van The Egg talrijke meningen de ronde deden over de vele conferenties die dag. Met een hoofd bruisend van nieuwe ideeën (en veel visitekaartjes in de zakken), ging iedereen tevreden terug naar huis. Wij zien u graag volgend jaar terug!

Back to top button
Close
Close