Twee Proximus-acties voor Famous

Het agentschap Famous heeft twee nieuwe projecten ontwikkeld voor Proximus. Het eerste project is de Festival Jackpot. De tweede een zomercampagne.

post-image-3

Nog voor de zomerfestivals plaats vinden, lanceert Proximus de actie Festival Jackpot. Het principe is eenvoudig? Wanneer je aan de hendel trekt, kiest de Jackpot twee willekeurige Facebook-vrienden. Je kan zoveel keer aan de hendel trekken als je wil, tot je de twee vrienden gevonden hebt met wie je naar Pukkelpop wil, of naar Dour…

De campagne staat reeds enkele dagen online en wordt ondersteund door online bannering en radiospots. Er zijn meer dan 1.000 tickets te winnen, tot 28 juli.

Famous ontwikkelde ook een zomercampagne waarbij meer dan 80% van de Belgische bevolking rechtstreeks wordt aangesproken. De 2.500 meest voorkomende voornamen werden weergegeven op 2500 abribus-affiches. Deze campagne werd ondersteund door online bannering, radiospots, aankondigingen in de pers,…

Back to top button
Close
Close