Olivier Blanchard, auteur van “Social Media ROI”,  op ThinkDigital

Kan je ROI uit social media halen? En hoe zet je dan zo’n strategie op? Hoe beheer je en meet je als bedrijf je social media activiteiten?

Hoe haal je er ook echt ‘sales’ uit? Als marketing strateeg helpt Olivier Blanchard (the Brandbuilder) bedrijven om social media programma’s te ontwikkelen, uit te bouwen, te integreren en te meten, en dus om hun off- en online reputatie te beheren.

Olivier Blanchard schreef er ook een boek over “Social Media ROI” die elke marketeer met een beetje digitale genen absoluut moet lezen. Op 26 mei brengt hij zijn visie live tijdens IAB ThinkDigital. Wat hij precies komt vertellen, legt hij zelf uit in deze video.

Met als thema “The customer is not your enemy: friend or de-friend your customer!” brengt IAB ThinkDigital een indrukwekkende line-up van digital experten zoals Olivier Blanchard (the brandbuilder – USA), Rohit Barghava (OgilvyOne – USA), Eric Phu (Tribal DDB – HongKong), Alex West (Mother – UK), Kevin Slavin (Starling –USA), Jef Vandecruys (AB InBev) en Ciaràn Norris (Mindshare – Ireland), met als out-of–the-box spreker Peter Van Rompuy (CD&V).

IAB ThinkDigital
The Egg, 26 mei 2011
www.thinkdigital.be

Back to top button
Close
Close