ABInBev over de branding impact van social media op IAB ThinkDigital

Hoe beheert, meet en optimaliseert een multinationale adverteerder haar digitale marketing strategie zowel globaal als lokaal? Een bedrijf dat jarenlang  de slogan voerde van ‘s werelds grootste lokale brouwer te zijn, is gedoemd om in deze missie te slagen!

post-image-3

Global Director Digital Connection van ABInBev, Jef Vandecruys, legt tijdens IAB ThinkDigital op 26 mei uit hoe zij als wereldspeler evolueerden van digital te ‘doen’ naar digital te ‘zijn’.  Hoe combineert ABInBev globale en lokale KPI’s om de impact van social media op branding te meten? Jef Vandecruys toont ondermeer met de FanIndex aan hoe ABInBev hierin slaagt.

Met als thema “The customer is not your enemy: friend or de-friend your customer!” brengt IAB ThinkDigital een indrukwekkende line-up van digital experten zoals Olivier Blanchard (the brandbuilder – USA), Rohit Barghava (OgilvyOne – USA), Eric Phu (Tribal DDB – HongKong), Alex West (Mother – UK), Kevin Slavin (Starling –USA)  en Ciaràn Norris (Mindshare – Ireland), met als out-of–the-box spreker Peter Van Rompuy (CD&V).

IAB ThinkDigital
The Egg, 26 mei 2011
www.thinkdigital.be

Back to top button
Close
Close