Home/Social networking/ABInBev over de branding impact van social media op IAB ThinkDigital ABInBev over de branding impact van social media op IAB ThinkDigital Hoe beheert, meet en optimaliseert een multinationale adverteerder haar digitale marketing strategie zowel globaal als lokaal? Een bedrijf dat jarenlang de slogan voerde van ‘s werelds grootste lokale brouwer te zijn, is gedoemd om in deze missie te slagen! 2011-05-13Comment Global Director Digital Connection van ABInBev, Jef Vandecruys, legt tijdens IAB ThinkDigital op 26 mei uit hoe zij als wereldspeler evolueerden van digital te ‘doen’ naar digital te ‘zijn’. Hoe combineert ABInBev globale en lokale KPI’s om de impact van social media op branding te meten? Jef Vandecruys toont ondermeer met de FanIndex aan hoe ABInBev hierin slaagt.Met als thema “The customer is not your enemy: friend or de-friend your customer!” brengt IAB ThinkDigital een indrukwekkende line-up van digital experten zoals Olivier Blanchard (the brandbuilder – USA), Rohit Barghava (OgilvyOne – USA), Eric Phu (Tribal DDB – HongKong), Alex West (Mother – UK), Kevin Slavin (Starling –USA) en Ciaràn Norris (Mindshare – Ireland), met als out-of–the-box spreker Peter Van Rompuy (CD&V).IAB ThinkDigitalThe Egg, 26 mei 2011www.thinkdigital.be Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address