Quiksilver doet een beroep op Neolane en de SaaS

De groep Quiksilver, specialist in sportartikelen, heeft Neolane gevraagd voor het beheer van zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op Europees niveau.

post-image-3
Alle merken uit de Quiksilver-familie, waaronder Roxy, DC Shoes, Moskova en Libtech, zullen profiteren van de Neolane-oplossing ter ondersteuning van de loyaliteitsprogramma`s van de groep, met inbegrip van de lidkaarten, de nieuwsbrieven van elk merk en de verschillende e-commerce sites die rechtstreeks met de klanten communiceren.

Quiksilver koos voor de Neolane-oplossing om de taken van hun internationale marketingteams te vergemakkelijken en om het delen van de interne praktijken te verbeteren. Om de efficiëntie te vergroten, heeft Quiksilver besloten om ook gebruik te maken van de SaaS-functies van Neolane en om de oplossing te hosten op de Neolane servers.

Ter herinnering: het Neolane platform biedt marketingverantwoordelijken de mogelijkheid om te communiceren via zowel de traditionele als de online interactiekanalen (web, mobiel en sociale netwerken). 
Back to top button
Close
Close