Lente zet e-commerce in bloei

België is in een lentestemming. Dat is op zijn minst wat de website 2dehands.be aangeeft. Sinds begin maart hebben kopers op deze website een grote interesse in tuinhuisjes, gazons, vijvers, verschillende soorten planten, en is het aantal bezoeken op de site in volle ontwikkeling.

post-image-3
Met meer dan 3,5 miljoen bezoekers per maand, is 2dehands.be een echte waardemeter van de Belgische verkooptrends geworden. En momenteel zijn vooral veel “groene” artikelen in trek!

Volgens 2dehands.be is het aantal bezoekers op de tuinrubriek gestegen met 65% de laaste twee weken. Het sleutelwoord “cabriolet” bevindt zich in de top van de meest opgezochte artikelen op de website. De rubriek “ad hoc” werd door 23% meer bezoekers geraadpleegd dan in de maand februari.

De woordvoerster van de website, Aldine Reinink, stelde zelfs dat “de website betrouwbaarder is dan de weersvoorspellingen”…

2dehands.be, opgericht in 2000, is één van de eerste Belgische websites voor kleine advertenties (3 miljoen, en meer dan 10.000 online shops). Met een trafiek van meer dan 500.000 bezoekers per dag, behoort de site tot de top 10 van meest bezochte Belgische websites in België. (bron: CIM)
Back to top button
Close
Close