Home/E-commerce/Neckermann.com kiest Selligent Neckermann.com kiest Selligent Neckermann heeft Selligent, uitgever van CRM-oplossingen, ter ondersteuning van zijn cross-channel strategie van elektronische handel. 2011-03-22Comment Het doel van Neckermann, één van de belangrijkste ondernemingen in de verkoop op afstand in de Benelux: een toonaangevende, klantgeoriënteerde onderneming vormen met specialisatie in de online verkoop op afstand.“De overgang maken van een positionering als klassieke verkoper op afstand naar een positionering als e-commerce specialist is een verregaande transformatie die verder gaat dan enkel technologie, maar die ook personen, middelen, structuur, organisatie en merkpositionering omvat,” aldus Jacky Lambert, Marketingverantwoordelijke van Neckermann.com.Om dit transformatieproces te ondersteunen, heeft Neckermann.com besloten een beroep te doen op Selligent. “Om je tegenwoordig als merk te onderscheiden, moet je een uitstekende klantenervaring aanbieden. Neckermann.com streeft naar voortdurende verbetering van zijn klantenprogramma’s alsook van elke stap of element van de online multi channel en cross channel ervaring. Net dat is wat Selligent Interactive Marketing ons wil bijbrengen, op een geautomatiseerde, data-driven en klantgerichte manier,” aldus Jacky Lambert nog. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address