40% groei voor Kiala

Kiala, het onafhankelijke leidende netwerk van Leveringspunten in Europa, kende in 2010 een groei in zakencijfer van 40% in vergelijking van 2009. Dit cijfer stijgt nu van 33,6 miljoen euro tot 47,2 miljoen euro.

post-image-3
In 2010 haalde Kiala 150 nieuwe Europese klanten binnen. In België werd Kiala opgenomen in Côte d’Or, IKKS, NRJ, Bol.com,… Het netwerk trok ook pure player webhandelaren en multikanaalspelers aan. Dankzij deze groei breidde Kiala zijn Belgisch netwerk met meer dan 20% uit. Het aantal verkoopspunten steeg nu van 480 naar 580.

“Onze groei overstijgt nu reeds twee opeenvolgende jaren deze van de e-Commerce. Eerst bedroeg deze 32%, dan 40% voor Kiala tegenover 25% gemiddeld per jaar voor de e-Commerce-sector. De versnelling van onze groei is te verklaren door de overname van een groot aantal spelers die hun vertrouwen in Kiala steeds hebben behouden, en door het vergroten van de dichtheid van onze verkoopspunten,” voegt Denis Payre, CEO van Kiala eraan toe.
Back to top button
Close
Close