Home/Campaigns/Adobe lanceert zijn nieuwe 2.0-generatie Adobe lanceert zijn nieuwe 2.0-generatie De software-gigant heeft zijn laatste nieuwe “Online Marketing”-oplossing onthuld, gewijd aan het beheer van inhoud: CQ5! 2011-02-25Comment Bedrijven staan onder grote druk om een strategie te integreren die gebaseerd is op de sociale netwerken en de verspreiding van gepersonaliseerde en interactieve content tegen een zo laag mogelijke kost. In die optiek gaat Adobe CQ5 commercialiseren, een oplossing voor het beheer van een complete webervaring. CQ5 biedt grote bedrijven, in combinatie met eigenschappen van Adobe Online Marketing Suite, een ongeëvenaarde flexibiliteit om het imago van het bedrijf te versterken en de klantenloyaliteit te vergroten. Het platform maakt het ook mogelijk om gebruik te maken van de nieuwste mobiele terminals, en sociale communities op te stellen om het bereik van marketingacties uit te breiden, de klantenbinding te versterken en de conversiegraad van de digitale consument te verbeteren.Als enige met content management geïntegreerde tools, biedt CQ5 managementoplossingen voor online content (WCM), voor reclamecampagne management (MCM) en digital asset management (DAM). De suite bevat ook collaboratietools voor mobiele terminals en sociale communities. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address