Home/Campaigns/Twee nieuwe acties voor Mobistar en aanwervingen bij Prophets Twee nieuwe acties voor Mobistar en aanwervingen bij Prophets Om de lancering van Mobistar digitale TV te ondersteunen, ontwierp Prophets een buzz-campagne, waarbij een ruimtereis ter waarde van 200.000 dollar werd weggeschonken. 2011-01-24Comment Op www.ikkijkvooruit.be of www.regardezdemain.be konden bezoekers zich opgeven als kandidaat-ruimtevaarder. Tijdens één maand kreeg de site 140.000 bezoekers over de vloer. Doordat de campagne eerst geteased werd in dagbladen, web en sociale media, afficheerden vele gezinnen de krantenpagina aan hun raam. Uitendelijk kwam Antoine Lesceux als winnaar uit de bus.Nog voor Mobistar bouwde Prophets een personaliseerbaar ‘dashboard’ (http://www.doemeermetmobistar.be of http://www.toujoursplusavecmobistar.be waarmee de gebruiker nieuwe mobiele diensten, sites en apps kon selecteren en uitproberen. Tot op heden maakten reeds meer dan 65.000 deelnemers op deze manier kennis met het mobiele internet.Prophets wierf ook drie jonge profielen aan. Zij gaan aan de slag voor het design en development team. Zo start Elien Casier als Front End Developer. Zij werkte eerder bij These Days. Ook Ilias Johri start als Front End Developer. Na zijn stage bij Prophets werd hij gevraagd het productieteam te versterken. En Tiziano Di Turi gaat als interface designer het design team vervoegen. Hij is recent afgestudeerd als cross media designer. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address