Home/Online media/Coco Lemon, een nieuw en fruitig interactief agentschap Coco Lemon, een nieuw en fruitig interactief agentschap Coco Lemon is het resultaat van een fusie tussen Media Factory en Com Flake. Hoewel dit bureau nog maar net opgericht is, kunnen de oprichters ervan bezwaarlijk nieuwkomers genoemd worden. 2011-01-20Comment Vincent Jadot begin zijn carrière in 1999 als projectleider bij Cromozone, één van de allereerste web agencies in België dat later opgekocht werd door DAD (vandaag LBi Belgium). Vervolgens werd hij consultant voor Fujitsu-Siemens waarna hij in 2003 het weg agency Media Factory oprichtte. Op zijn beurt begon ook Cédric Danaux zijn carrière bij Cromozone als layouter. Vervolgens werkte hij bij DAD (nu LBi Belgium) en later bij Fullsix Paris als Senior Webdesigner. Coco Lemon biedt een waaier diensten aan gebaseerd op drie pijlers: creativiteit (design en Flash), webontwikkeling, en HTML integratie (realisatie van wireframes en technisch scenario). Het bedrijf levert reeds haar productiekracht en creativiteit aan verschillende grote agentschappen uit de Belgische (Euro RSCG, Ogilvy, Mosquito...) en Franse reclamewereld (Mediagong, dat werkt voor de grootste Franse accounts zoals L`Oréal of Danone) naast verschillende andere bedrijven (Siemens, Brussels Airport, Mercedes-Benz...). "Waarom `Coco Lemon`? Omwille van onze campagnes die bedacht worden als frisse cocktails met een scheutje citroen. Effect gewaarborgd, en zonder toegevoegde suikers" stelt Cédric Danaux, Creatief Directeur van het agentschap. (ODD) Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address