Eindejaarsactie voor Proximity BBDO en Makro

Het agentschap Proximity BBDO en Makro hebben het voorbije jaar afgesloten met de actie Makro Bingo Royal. Doel van de campagne? Bij het voorzeggen van de correcte woorden van de koninklijke toespraak word je bij Makro eveneens op een koninklijke wijze behandeld.

post-image-3
Op de website http://www.makrobingoroyal.be/ ziet de klant een kaart van 16 cases met woorden die de Koning op zijn Nieuwjaarstoespraak zou kunnen zeggen. Vervolgens kan deze dan zijn kaart invullen of een vooringevulde kaart aanvragen. Van zodra deze kaart gevalideerd is, volgt er nog een schiftingsvraag.

Bij de uitzending van de Koninklijke toespraak, moest de deelnemer dus nagaan of de Koning zijn geselecteerde woorden had uitgesproken. Wanneer de deelnemer 4 woorden op een rij (horizontaal en verticaal) juist had, kreeg hij een korting van 10% op een non-food product. Hij die de 16 woorden juist raadde, won een winkelwagentje vol producten van de Hofleveranciers (ter waarde van 500 euro).
Back to top button
Close
Close