Home/Webdesign/Eindejaarsactie voor Proximity BBDO en Makro Eindejaarsactie voor Proximity BBDO en Makro Het agentschap Proximity BBDO en Makro hebben het voorbije jaar afgesloten met de actie Makro Bingo Royal. Doel van de campagne? Bij het voorzeggen van de correcte woorden van de koninklijke toespraak word je bij Makro eveneens op een koninklijke wijze behandeld. 2011-01-05Comment Op de website http://www.makrobingoroyal.be/ ziet de klant een kaart van 16 cases met woorden die de Koning op zijn Nieuwjaarstoespraak zou kunnen zeggen. Vervolgens kan deze dan zijn kaart invullen of een vooringevulde kaart aanvragen. Van zodra deze kaart gevalideerd is, volgt er nog een schiftingsvraag.Bij de uitzending van de Koninklijke toespraak, moest de deelnemer dus nagaan of de Koning zijn geselecteerde woorden had uitgesproken. Wanneer de deelnemer 4 woorden op een rij (horizontaal en verticaal) juist had, kreeg hij een korting van 10% op een non-food product. Hij die de 16 woorden juist raadde, won een winkelwagentje vol producten van de Hofleveranciers (ter waarde van 500 euro). Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address