Home/Campaigns/Nieuwe campagnes voor VVL BBDO Nieuwe campagnes voor VVL BBDO Reclamebureau VVL BBDO heeft twee nieuwe campagnes ontwikkeld. 2010-11-02Comment Samen met çavaria, de vroegere holebifederatie, diende VVL BBDO de aartsbisschop Léonard op ludieke wijze van antwoord na zijn beruchte uitspraken over hiv als “een soort immanente gerechtigheid”.VVL BBDO en çavaria pakken uit met de headline “Onzin is besmettelijk” op een foto van Léonard met een roze condoom op de mond. Het beeld wordt verspreid via sociale media, het magazine Zizo, en is ook downloadbaar op cavaria.be. Er zullen ook affiches gedrukt worden, en van de campagne wordt ook een Franse versie gemaakt.VVL BBDO ontwikkelde ook de nieuwe jaarlijkse fundraising campagne van 11.11.11. Dit plaatst dit jaar Centraal-Afrika centraal en wil de milienniumdoelstellingen terug in de schijnwerpers plaatsen.Het reclamebureau produceerde een indrukwekkende TV-spot, naast radio, print en banners. Op de achtergrond: de contouren van Afrika. Daarop staan enkele Afrikaanse figuren die telkens maar één stapje vooruit zetten. En de dobbelsteen, die bevat enkel ééntjes. Er kan alleen maar sneller vooruit worden gegaan indien er meer kansen gecreëerd worden. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address