Nieuwe acties voor Eyeplay

Het online agentschap Eyeplay heeft een aantal nieuwe activiteiten binnengehaald.

post-image-3
Zo ontwierp Eyeplay drie nieuwe cashback acties voor de GSM-fabrikant Samsung (http://www.samsungmobile.be/NLD/news-events/promotion-list.doc) (verwerking van alle aanvraagformulieren, het invoeren in de database, goedkeuring van de terugbetalingen en uitvoeringen). Deze acties lopen vanaf 15 oktober 2010 tot en met 31 december 2010. 

Voor Tech Data verzorgde Eyeplay tijdens de Meet-IT-beurs het interactieve grondplan. Die werd gedraaid via een zelf ontworpen applicatie die werd gedraaid op een tiental touchscreens verspreid over de hele beurs.

Voor Symantec ontwikkelde Eyeplay een interactieve applicatie die erin bestaat om aan de hand van een tiental vragen de nieuwe versie van Norton Antivirus te leren kennen.  De actie is bedoeld voor alle Benelux-resellers.

Eyeplay heeft ook een survey ontwikkeld voor de Belgische klanten van Pickwick, om zo te polsen hoe zij over dit theemerk denken.

En tot slot ontwikkelde Eyeplay ook Dash, een mobile atletiekgame waarvan de tijd die je hebt gelopen, opgenomen wordt in de wereldwijde ranking. Deze kan vervolgens op Facebook gesharet worden.
Back to top button
Close
Close