Nieuwe projecten en aanwerving bij Mediamind

Het brand activation webbureau, Mediamind, heeft de afgelopen weken en maanden een aantal nieuwe projecten gerealiseerd.

post-image-3
Zo ontwikkelde Mediamind de website van Paranix, een gamma producten van Omega Pharma om luizen en neten snel en doeltreffend te verwijderen.

BOSS Paints gaf aan Mediamind de opdracht om de bedrijfswebsite van een nieuwe interface te voorzien. Er werd een nieuwe look & feel ontworpen, en er werd veel aandacht besteed aan de ‘user experience’ van de site.

Mediamind ontwikkelde ook  het logo, de huisstijl en de website van het Nuclear Receptor Network, een samenwerking tussen uGent en verschillende internationale onderzoeksinstellingen.

Voor Kleenex Frankrijk werd een e-mailing opgezet ter ondersteuning van het nieuwe gamma Toy Story 3 figuurtjes. De mail werd verstuurd naar zo’n 200.000 leden van de online community.

Mediamind maakte voor Nipro een minisite voor Surdial X, een nieuwe dialysemachine van het Japans farmaceutisch bedrijf. Aan de hand van tekst, beeld en video krijgt men een mooi beeld van de mogelijkheden van het toestel.

Tot slot ontwikkelde Mediamind de huisstijl en de nieuwe website van de Uro-Oncologische groep (UOG) op de campus UZ.

Mediamind ging ook over tot de aanwerving van Laura Moerenhout. Zij startte op 1 september als Creative Designer.
Back to top button
Close
Close